انتظارِ فرج

انتظار یعنی دویدن..نه ایستادن

انتظارِ فرج

انتظار یعنی دویدن..نه ایستادن

وقتی کسی نیست که . .
به او فکر کنی . . .
به آسمان نگاه کن . . .
زیرا در آسمان کسی هست . . .
که به تو فکر کند . .

فَإِنِّی قَرِیبٌ..

:TeLegram
روچــــــــ rochak_255 -ک

ربات اینستاگرام کاربر مجازی

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سوال بسیاری از کاربران در هنگام استفاده از قابلیت تگ کردن در اینستاگرام این است که چگونه از تگ شدن در اینستاگرام جلوگیری کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت هیچ روشی برای جلوگیری از تگ شدن در اینستاگرام وجود ندارد. تنها می توان در بخش تنظیمات تگ اینستا مشخص نمود پستی که روی آن تگ شده اید در پروفایل شما نمایش داده شود یا خیر. همچنین روشی وجود دارد که از آن طریق از تگ شدن دیگران در زیر پست های خود جلوگیری کنید.

بستن تگ در اینستاگرام
همانطور که در مقاله های پیشین بررسی کردیم امکان تگ یا منشن کردن زیر پست، در استوری و همچنین داخل کامنت های اینستاگرام فراهم است. اما ممکن است بنابه دلایل شخصی تمایلی به تگ شدن نداشته باشید. برای این منظور می توانید از تکنیک هایی که در راستای بستن تگ در اینستاگرام فراهم شده اقدام نمایید. دقت داشته باشید هیچ راه حل مستقیمی برای بلاک کردن تگ وجود ندارد و تنها می توانید آن را محدود نمایید.

جلوگیری از تگ شدن در پست اینستاگرام
گاهی ممکن است تگ شدن توسط افراد روی پست های مختلف برای شما آزار دهنده باشد. شما می توانید با بلاک کردن اکانت شخص مربوطه، از تگ شدن اکانت خود در پست اینستاگرام جلوگیری کنید. بلاک کردن اکانتی که مدام شما را روی پست های مختلف تگ می کند یک روش بستن تگ در اینستاگرام محسوب می گردد.

برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

روی نام کاربری اکانت مورد نظر ضربه بزنید تا وارد صفحه پروفایل شخص شوید.
نماد سه نقطه بالای صفحه پروفایل شخص را لمس نمایید.
از منوی باز شده گزینه Block را انتخاب نمایید.
برای جلوگیری از تگ شدن در پست های اینستاگرام توسط شخص مربوطه، در پیغام ظاهر شده مجددا روی گزینه Block ضربه بزنید.

پس از بلاک کردن اکانت مورد نظر، در هنگام تگ کردن روی پست اکانت شما برای او نشان داده نخواهد شد.

جلوگیری از تگ شدن در کامنت اینستاگرام
تنها روش جلوگیری از تگ شدن در اینستاگرام حالتی است که شما در کامنت پست های خود کاربران را محدود نمایید تا دیگران نتوانند کسی را زیر پست شما تگ نمایند. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

وارد بخش تنظیمات حساب کاربری تان شوید.
از گزینه Privacy زیر گزینه comments را انتخاب نمایید.
اکنون در پنجره نمایش داده شده گزینه Manual Filter را با کشیدن انگشت به سمت راست فعال نمایید.
در نهایت در کادر پایین کاراکتر @ را وارد نمایید.
این کار موجب بلاک شدن قابلیت تگ در کامنت خواهد شد چرا که هر شخص برای تگ کردن حتما می بایست نام کاربری شما را همراه با @ وارد نماید اما شما پیشدستی کرده و درج @ در کامنت ها را ممنون اعلام کرده اید. 🙂

جلوگیری از تگ شدن در کامنت اینستاگرام

از این پس در زیر پست های شما کسی قادر به منشن کردن اکانت دیگران نخواهد بود.

جلوگیری از نمایش پست های تگ شده در اینستاگرام
همانطور که اطلاع دارید اگر کسی شما را در پست های خود تگ کند در بخش تگ کردن در اینستاگرامphoto of you پروفایل شما نمایش داده می شود. برای اطمینان از اینکه پستی که شما روی آن تگ شده اید مورد تایید شماست می توانید قبل از نمایش آن در نمایه خود، در بخش تنظیمات تگ اینستاگرام انتخاب کنید که در پروفایل شما نمایش داده شود یا خیر. در این صورت هر وقت شخصی در اینستاگرام شما را تگ کند، به طور خودکار پنهان می شود و دیگر نیازی به پاک کردن پست ها به صورت دستی نخواهید داشت. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

در بخش privacy>Settings حساب کاربری خود وارد قسمت Tags شوید.
بستن تگ اینستاگرامنحوه بستن تگ اینستاگرام
در بخش Tag Controls گزینه Manually Approve Tags را با کشیدن انگشت به سمت راست فعال نمایید.
با فعال سازی این گزینه تعیین می کنید پست هایی که روی آنها تگ شده اید را به پروفایلتان اضافه کنید و یا به طور دائمی آن ها را حذف نمایید.
حذف تگ اینستاگرام
گزینه Turn On را جهت تایید فعال شدن انتخاب نمایید.
حذف تگ اینستاگرامدر صورتی که این گزینه را غیر فعال نمایید در واقع اجازه می دهید هر کسی اکانت شما را در پست های خود تگ کرد به صورت خودکار در بخش Photo of you پروفایل شما ظاهر شود.
تگ کردن در اینستاگرام
این تنظیمات برای نمایش و یا عدم نمایش پست های تگ شده روی پروفایل شما اعمال می گردد.

  • من و غریبه
  • ۰
  • ۰

برای مطلع شدن از این مطلب که چه کسانی از اینستاگرامتون استفاده می کنند به مسیر زیر بروید:
Setting instagram / Security / Login Activity

اگراین مسیر برایتان وجود نداشت اینستاگرام خود را آپدیت کنید، چنانچه باز هم این مسیر برای شما نشان داده نشد ورژن اندروید و یا آیو اس شما قدیمی است و قابلیت های جدید اینستاگرام را پشتیبانی نمی کند.

نکته ای که لازم به ذکر است:
اگر دیدید در‌این قسمت چندین شهر زده شده است دلیل قطعی بر هک شدن شما نیست، چون این قسمت کل فعالیت شما از اول اینستاگرام تا به حال را نمایش می دهد و اینکه زمانی که شما وی پی ان استفاده میکنید در آنجا فعالیت جدید اضافه می شود و یا همچنین اگر گوشیتان را عوض کرده باشید به همین صورت می باشد، قسمت Active Now مهم است که فقط یک دستگاه باید فعال باشد بقیه را بهتر است پاک کنید.

اگر دستگاه دیگری به اینستاگرام شما متصل بود و دستگاه متعلق به شما نبود پسورد خود را تغییر دهید.

امیدواریم این مقاله به میزان آگاهی شما افزوده باشد و استفاده لازم را برده باشید.

  • من و غریبه
  • ۰
  • ۰

بلاک چیست؟

کلمه بلاک(Block) به معنی "مسدود کردن" است، یعنی وقتی که شخصی به شما زیاد پیام میفرستد و مزاحم شما می شود می توانید حساب یا اکانت آن شخص را مسدود یا بلاک کنید. در اینصورت آن شخص دیگر نمی تواند برای شما پیامی بفرستد یا اگرهم بتواند آن پیام برای شما نمایش داده نمی شود.

بلاک و آنبلاک کردن شخصی در اینستاگرام

در اینستاگرام اگر شما قصد بلاک کردن فردی را دارید،باید کارهای زیر را انجام دهید :

1.به پیج شخص مورد نظر بروید و برروی سه خط بالا در سمت راست بزنید،بعد از آن  در پایین صفحه برروی گزینه Settings کلیک کنید.

2.حالا به Privacy بروید و در قسمت Connections برروی Blocked Accounts کلیک کنید.

3.در این قسمت تمامی اکانت هایی که بلاک کرده اید نماش داده شده است. حالا فقط کافی ست که به پیج آنها بروید و برروی گزینه Unblock کلیک کنید تا آنها را از بلاک در بیاورید.

رفع بلاک دو طرفه در اینستاگرام

معمولا در بلاک یک طرفه به راحتی می شود فرد مورد نظررا ازبلاک درآورد زیرا در بلاک یک طرفه شما به پیج فرد بلاک شده دسترسی دارید، اما دربلاک دو طرفه شما وطرف مقابل به پیج های یکدیگر دسترسی ندارید.

ما در اینجا به شما راهی را آموزش خواهیم داد که بتوانید این مشکل را حل کنید.

1.روش اول این است که اسم کاربری آن شخصی که شما را بلاک کرده است را در یکی از کامنت ها پست کنید ولی اول اسم آن یک @ باید بگذارید.

بعد از پست شدن، این نام کاربری به صورت رنگ آبی در می آید و بر روی آن بزنید تا به پیج شخص مورد نظر بروید.

2.روش دوم این است که شما باید یا یک اکانت دیگر بسازید و یا به یکی از دوستانتان بگویید تا یک گروه بسازد و شما و آن فرد بلاک شده را در گروه دعوت دهد وازآن طریق می توانید آن را از بلاک درآورید.

دو روش بالا به احتمال خیلی زیاد جواب خواهد داد

  • من و غریبه