انتظارِ فرج

انتظار یعنی دویدن..نه ایستادن

انتظارِ فرج

انتظار یعنی دویدن..نه ایستادن

وقتی کسی نیست که . .
به او فکر کنی . . .
به آسمان نگاه کن . . .
زیرا در آسمان کسی هست . . .
که به تو فکر کند . .

فَإِنِّی قَرِیبٌ..

:TeLegram
روچــــــــ rochak_255 -ک

ربات اینستاگرام کاربر مجازی

  • ۰
  • ۰

 

دیدگانت رابشوی،حضورش رااحساس میکنی...

        گوشهایت رابازکن،صدای آمدنش رامیشنوی...

           دستانت را دراز کن،عطایش رامی یابی...
 
           اورابخوان،پاسخش رامی شنوی...


             پس درنگ مکن وبخوان:

        السلام علیک یامولای یاصاحب الزمان



به راستی چرا امام زمان از ذهن خیلی ها پاک شده ؟چرا هیچ کس به فکر تنهایی آقا نیست ؟

آقای ما همان کسی است که هر شب دلش میگیرد به خاطر اعمال من و تو ...هرلحظه تنها وغریب به انتظار آدم شدن ما ...

نمیدانم آقا ولی در دلم شوقی ست عجیب ..از همان هایی که در تصمیم هستی کار مهمی انجام دهی ..امام خوبم ما به شما کمک میکنیم فرج شما نزدیک شود ..ما نمیگذاریم اماممون هرشب ،هر روز و هر ثانیه غریب باشه ..

امروز چه شور عجیبی بود در دلم که با پاکت های نامه "امام زمان تو را میخواند"به  25 نفر از ادمها دادیم ..نمیدانی چه شوقی داشت درست کردن پاک های نامه ،نوشتن روی اون ها چسبوندن گل روی اونها ..نمیدانم چقدر موثر باشد اما مطمئن باش ما برای نزدیک شدن فرج شما تلاش میکنیم ...دعایم کن دعا کن با نیت خدمتگذاری برای تو همه چیز خوب پیش بره ...فقط برای نزدیک شدن به تو ...

+ادامه مطلب حتما بخونید ...خودم متنشو خیلی دوست دارم ..

+صلوات

 

 

ادامه مطلب...



برگرفته شده از entezare-faraj.blog.ir

  • ۹۵/۰۳/۲۹
  • من و غریبه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی