انتظارِ فرج

انتظار یعنی دویدن..نه ایستادن

انتظارِ فرج

انتظار یعنی دویدن..نه ایستادن

وقتی کسی نیست که . .
به او فکر کنی . . .
به آسمان نگاه کن . . .
زیرا در آسمان کسی هست . . .
که به تو فکر کند . .

فَإِنِّی قَرِیبٌ..

:TeLegram
روچــــــــ rochak_255 -ک

ربات اینستاگرام کاربر مجازی

  • ۰
  • ۰

ای روشنای زندگی
دلم تنگ است برای خواندن تابلوهای کیلومتری مشهد

 

برای آن قدم هایی که هر لحظه آرامتر میشد و قلبی که ضربانش به گوش می رسید


دلم هوای آن اذن دخول با هق هق را دارد
هوای آن نماز شکسته ای که میان غلغله ی جمعیت میخوانم و بعد کفش به دست راهی داخل میشوم


دلم یک ذره شده برای اظطرابِ لحظه هایِ نزدیک شدن تا رسیدن به ضریح
برای ایستادن با گریه و دست به سر گرفتن هایم وقت نگاه به ضریح

 

دلم حتی تنگ شده برای بوسیدن "درب ورودی" و برای رواق به رواق پشت سر گذاشتن و رسیدن به پنجره فولاد


سرت را درد نیاورم آقا جان .
من دلم پر زده برای یک مشهد

نمیخوانی ام؟؟؟ 

 

امروز روز تولد تو فرشته ها آمده اند پایین..

که وقت اذانِ عاشقی

به وقت امام رضا دو رکعت عاشقی کنند

به حق مولود امام رضا اللهم عجل لولیک الفرج



    برگرفته شده از entezare-faraj.blog.ir

    • ۹۵/۰۵/۲۹
    • من و غریبه

    نظرات (۱)

    اللهم عجل لولیک الفرج...

    خداروشکر که امثال شما توی این زمینه فعالیت دارن، حضرت حق همراهتون.

    موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی